The Communication Deterioration
Η Πέννυ σκέφτεται να επιστρέψει στην υποκριτική, ενώ ο Ρατζ πρέπει να γράψει μήνυμα για τη NASA, μπας και κάποια αποστολή ανακαλύψει εξωγήινη ζωή.