The Clean Room Infiltration
Ο Λέοναρντ κι ο Χάουαρντ ζητάνε βοήθεια από τον Ρατζ για κάτι επείγον στη δουλειά, ενώ κοντεύουν να πλακωθούν όταν κατηγορούν ο ένας τον άλλον.