The Septum Deviation
Όταν ο Λέοναρντ κάνει μια μικροεπέμβαση στη μύτη του, ο Σέλντον αντιδρά υπερβολικά. Ο Χάουαρντ κι η Μπερναντέτ δουλεύουν πάνω στον γάμο τους.