The Focus Attenuation
Με τα κορίτσια στο Βέγκας για το Σ/Κ, τα παιδιά ψάχνουν "το επόμενο μεγάλο πράγμα", αλλά βρίσκουν μόνο νέους τρόπους να χρονοτριβήσουν.