The Graduation Transmission
Ο Ρατζ κινδυνεύει να χάσει την εύκολη ζωή του όταν αποκληρώνεται από την οικογένεια. Μια ακυρωμένη πτήση εμποδίζει τον Λέοναρντ να δώσει ομιλία.