Shazam! Fury of the Gods
Στην ταινία Shazam! Fury of the Gods συνεχίζεται η ιστορία του έφηβου Μπίλι Μπάτσον, ο οποίος μπορεί να μεταμορφώνεται στον υπερήρωα Σαζάμ.