The Hook-Up Reverberation
Η ειλικρίνεια του Ρατζ για το παρελθόν του κάνει ζημιά, όταν η κοπέλα του είναι ψυχρή με την Πέννυ. Τα παιδιά ίσως επενδύσουν στο μαγαζί με τα κόμικ.