The Champagne Reflection
Ο Σέλντον γράφει το τελευταίο επεισόδιο του "Fun with Flags" κι η Μπερναντέτ μαθαίνει από την Πέννυ την αλήθεια για τα αισθήματα των συνεργατών της.