Unpregnant
Αφότου ανακάλυψε ότι είναι έγκυος η Βερόνικα βάζει τις πρώην φίλες της να ταξιδέψουν μαζί της 2.400 χλμ για να κάνει κάτι που δεν φανταζόταν ποτέ.