The First Pitch Insufficiency
Ο Χάουαρντ αγχώνεται όταν η NASA του ζητάει να πετάξει την πρώτη μπαλιά σε αγώνα μπέιζμπολ. Ο Λέοναρντ κι η Πέννυ θέλουν να διαψεύσουν τον Σέλντον.