Una terapia di gruppo
Έξι ασθενείς με ΙΨΔ πάνε κατά λάθος σε ραντεβού την ίδια ώρα. Ενώ περιμένουν τον καθηγητή, οργανώνουν μια αυτοδιαχειριζόμενη ομάδα θεραπείας.