Clean Lines, Open Spaces
Selepas puting beliung memusnahkan rumahnya, seorang lelaki bersedia mencari rumah dengan kawasan lapang. Ben dan Erin beri tempat baharunya perubahan yang lengkap, mencipta rumah moden abad pertengahan yang mengagumkan.