Big Apple to Little Catfish
Seorang pakar bedah dan isterinya pindah ke Laurel dari New York City, dan bajet mereka besar di bandar Mississippi. Ben dan Erin memberi penghormatan kepada unsur asal hartanah bersejarah dan daya tarikan pelik untuk mereka bentuk rumah yang menakjubkan.