Design for Living
Seorang pereka dalaman ingin membeli rumah di Laurel, dan Ben dan Erin bersedia untuk cabaran itu. Sama ada kotej atau bekas sewaan, Erin teruja untuk melenturkan otot reka bentuknya dengan gaya boho/pertengahan moden yang disukai rakan sekerjanya.