Country House, City House
Sepasang suami isteri Georgia sangat suka aktiviti luar seperti mereka suka Laurel, mereka mahu rumah dengan dapur besar dan banyak ruang halaman untuk berhibur. Ben dan Erin berazam untuk membawa gaya hidup pasangan ini ke dalam reka bentuk rumah.