Retreat Yourself
Angie berhenti kerja di New York untuk bekerja sebagai penerbit di Home Town. Selepas jatuh cinta dengan Laurel, Mississippi, dia bersedia untuk menjadikannya sebagai alamat tetapnya, dan Ben dan Erin membantu bos mereka mencari rumah impiannya.