Closer to Mom
Sepasang suami isteri New Orleans mencari rumah percutian di Laurel untuk lebih dekat dengan ibunya, rumah ideal mereka perlu menampung udang karang. Ben dan Erin ubah rumah lama jadi oasis moden, lengkap dengan dua dapur dan kolam renang menakjubkan.