A Laurel Hug
Seorang wanita berpindah kembali ke Laurel untuk rapat dengan keluarga selepas kematian suaminya. Ben dan Erin menghidupkan reka bentuknya dan mencipta rumah yang cantik dan dipenuhi matahari untuk membantunya melalui masa yang sukar ini.