Thanks for the Memories
Selepas anak perempuan meninggalkan rumah, satu pasangan mesti memutuskan antara mengubah suai rumah atau berpindah. Ben dan Erin berhasrat untuk lengkapkan segala-galanya dalam senarai keinginan mereka dan menyelamatkan reputasi Laurel.