A New Beginning
Seorang jurugambar dan rakan rapat Napier sedang mencari rumah tradisional dengan sentuhan gaya moden. Selepas memutuskan rumah agam klasik, Ben dan Erin mengubah rumah yang usang itu menjadi rumah persinggahan.