Family Values
Adik Ben, Jesse dan isterinya Lauren membeli rumah pertama mereka, dan Napiers membimbing mereka. Menggunakan kecintaan mereka terhadap gaya eklektik dan warna berani, Ben dan Erin mencipta rumah yang penuh keseronokan sedia untuk kenangan baharu.