The Party Cruise/Won Ton Bombs
Sewaktu Mung membawa Chowder dan Shnitzel pergi memancing, dia dapat lebih daripada yang sepatutnya atas bantuan Kapten Rueben. / Guru memasak Mung yang dahulu datang dan memalukannya dengan menceritakan kegagalan memasak Mung yang paling hebat.