Chowder mendapati yang dirinya digunakan sebagai bidak antara Panini dan Gorgonzola memandangkan mereka berdua bersaing untuk jawatan Presiden Majlis Perantis. / Ketika Gazpacho mengasuh Chowder, perkara yang paling teruk berlaku. Dia membunuhnya!