Kid Shnitzel/Gazpacho Fights Back
Schnitzel bertukar menjadi kanak-kanak semula supaya dapat lari daripada melakukan kerjanya. / Ketika pelanggan yang biadab mengganggu Gazpacho, dia dan Chowder cuba cari jalan untuk berdepan dengannya.