A Faire to Remember/Tofu Town Showdown
Apabila Chowder mempunyai rakan wanita baharu, Panini berasa cemburu. / Chowder dapati yang Shnitzel mempunyai kehidupan dahulu sebagai samurai yang bekerja sebagai pegawai peribadi.