Endive's Dirty Secret/Big Food
Geng melihat Miss Endive melakukan sesuatu yang menjijikkan, dan Miss Endive sanggup melakukan apa-apa saja untuk musnahkan bukti. / Demi membuktikan kepada Mung yang raksasa Bigfood wujud, Chowder perlu cari jalan untuk mengembalikannya.