Paint the Town/The Blackout
Ketika Chowder menemui dimensi kanvas kosong di belakang bilik tidurnya, dia melukis dunia fantasi di mana dia boleh melakukan apa-apa sahaja. / Selepas menyebabkan seluruh bandar kehilangan tenaga elektrik, Chowder perlu mengembalikannya semula.