The Big Hat Biddies/The Deadly Maze
Truffles cuba menarik perhatian ahli Big Hat Biddies, sebuah kelab wanita paling eksklusif Marzipan City. / Sebagai sebahagian daripada pelan balas dendam yang rumit, perantis lama Mung, Gumbo, memerangkap Chowder dalam pagar sesat yang berbahaya.