The Hot Date/The Shopping Spree
Sarjan Hoagie dan Jabatan Polis Marzipan City perlukan selesaikan satu jenayah misteri dahulu sebelum ia merosakkan rancangannya. / Mung, Chowder, dan Shnitzel membeli-belah setelah Truffles dijangkiti selesema.