The Dice Cycle/The Chain Recipe
Apabila Chowder secara tidak sengaja merosakkan basikal dadu lama Mung, dia menyalahkan Ceviché. Mung disumpah dengan nasib buruk selepas enggan membuat resipi yang disumpah. Jadi, Chowder berkorban dan membuat hidangan itu.