The Snail Car/The Lollistops
Apabila Mung mengganti kereta siput lama mereka dengan yang baru, Chowder berasa sedih. / Untuk terus menerima lollistops enak yang dia dapatkan setiap kali dia melawat doktor gigi, Chowder merosakkan semua giginya.