Mikisew's Tree Fort
Semasa mengerjakan buku komik cerita Cree zaman kanak-kanaknya, Mikisew memberitahu kru Dream Factory tentang kubu pokoknya dan memberi inspirasi kepada mereka untuk mencari tempat melepak yang hilang itu.