Cat's Out of the Bag
Apabila tugas Biff dan Tiff menjaga kucing tak berjalan lancar, adik-beradik itu membantu dengan binaan khas yang direka untuk mengejar kucing berharga dan menjengkelkan yang mengamuk seluruh Steamport!