Gingerbread Build-Off
Saat abang kembar ayah mereka, Pakcik Ian datang melawat, dua pasang kembar itu bersaing dalam pertandingan membina bangunan biskut halia... tetapi saat kehabisan bekalan, mereka perlu bekerjasama untuk menyiapkan Dream Factory biskut halia!