Celebration of Lights
Hari ini Diwali dan Datuk Bandar Murthy berazam untuk mengadakan sambutan Diwali terbaik yang pernah dilihat Steamport! Tetapi saat rancangan Datuk Bandar mula runtuh pada hari perayaan itu, kru Dream Factory bergegas membantu.