Really Big Show
Kru Dream Factory berkumpul untuk membantu bapa Mel, Mikisew apabila dia memerlukan idea baru untuk karya seni Festival Seni dan Muziknya. Marimba gergasi telah dicipta untuk membuat pemasangan seni dan muzik yang segar dan menarik.