Space Out
Saat menyaksikan hujan meteor, kru Dream Factory melihat ada bintang jatuh yang sangat aneh mendarat di belakang Dream Factory. Ketika menyiasat mereka temui piring terbang yang rosak. Adakah ia UFO sebenar atau mainan alat kawalan jauh yang hilang?!