Fort Knights
Kru Dream Factory mengubah timbunan kotak menjadi istana abad pertengahan yang menakjubkan, tetapi apabila Biff dan Tiff mengepung, Moose dan Fluffles pula berada dalam bahaya dari "naga" zaman moden.