Best Dogs Ever
Apabila anjing angkat baru Ayana ialah pembuat huru-hara yang comel, adik-beradik itu mencari jalan untuk bukan saja menghabiskan sebahagian daripada tenaga itu, tetapi juga melatihnya untuk bersikap sopan seperti Moose.