Groom-Ba
Saat tukang gunting mereka pergi bercuti menjelang hari bergambar Pasukan Robotik, kru Dream Factory cipta robot dandanan untuk menyiapkan mereka. Masalah timbul saat "Groom-ba" rosak dan mengejar Moose satu bandar.