Steamport Summer Celebration
Drew menghadapi masalah menulis ucapan untuk Sambutan Musim Panas Steamport, tetapi apabila kru Dream Factory berusaha memulihkan roda Ferris Steamport yang lama, Drew mendapat inspirasinya – dan melancarkan sambutan yang menakjubkan.