De toegift van Bean
Irma wil graag naar het concert van de violist Eduardo. Bean denkt dat hij zelf net zo goed viool kan spelen. Hoewel hij er niks van bakt wordt hij tijdens het concert het podium opgeroepen om de zieke Eduardo te vervangen.