Een auto voor Irma
Bean ontdekt dat Declan Irma rondrijdt in een coole SUV. Bean is niet onder de indruk, totdat hij de gadgets van de auto ziet. Als Declan Bean uitdaagt voor een wedstrijdje om wie Irma naar huis mag rijden, gaat Bean zijn eigen auto pimpen.