Scrapper ruimt op
Irma wil een romantisch weekendje weg, maar Bean niet. Dat is te duur. Als Irma Teddy gijzelt, moet Bean kiezen tussen Teddy en zijn portemonnee. Maar als Scrapper nou mee wil doen aan de kattenshow kan Bean een weekendje Parijs winnen.