Kattenchaos
Mevrouw Wicket roept zo hard en veel naar Scrapper die verdwenen is dat Bean er niet van kan slapen. De enige manier om zijn nachtrust veilig te stellen is om Scrapper zelf maar te redden. Hiervoor moet Bean diep het Londense riool in...