Bean voor het goede doel
Mr. Bean gaat samen met Irma fondsen werven voor het opvangcentrum voor ezels. Superster Declan haalt alleen veel meer geld op dan Bean. Als Bean hem probeert te dwarsbomen eindigt dan in een skydive-competitie.