Dagje Spa
Mevrouw Wicket wil perse dat Bean haar en mevrouw Wince naar de spa brengt. Hij moet op hen wachten op de parkeerplaats. Bean besluit naar binnen te gaan en daar doet zich de ene na de andere ramp voor.