Plak aan
Bean ontdekt dat Bruiser Junior en het neefje van mevrouw Wicket stickers sparen en besluit om dat ook te doen. Hij heeft al snel alle stickers, op eentje na. Daarvoor moet hij op bezoek bij de lokale beroemdheid, Jamie van Noppen.