Bean de beddenverkoper
Mr. Bean gebruikt zijn bed als trampoline waardoor het in tweeën breekt. Hij gaat naar de beddenwinkel om een nieuw bed te kopen, maar wat hij wil blijkt te duur. Hij besluit zich voor te doen als beddenverkoper.