Koffie Bean
Meneer Bean is aan het winkelen als het gaat regenen. Hij schuilt in een trendy koffiebar, waar hij gefascineerd raakt door de koffiemachine en de prijs van de kleine kopjes koffie. Hij ruikt geld en opent snel zijn eigen, succesvolle koffiebarretje.